REJESTRACJA
W związku z nowelizacją z dnia 4 lipca 2019 r. Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. poz. 1520) prosimy o dokładne wypełnienie arkusza rejestracyjnego w sekcji DANE DO FAKTURY, ponieważ Ustawa uniemożliwia wystawienie faktury na podstawie paragonu.
a) Opłaty rejestracyjne podstawowe
(o wysokości opłaty decyduje termin wykonania
przelewu, a nie data przyjęcia zgłoszenia na Konferencje)
Rodzaj opłaty | Pierwszy termin 15.12.2019 - 20.06.2020 r. |
Drugi termin 21.06.2020 r. - 16.07.2020 r. |
Trzeci termin 17.07.2020 - 12.08.2020 r. |
opłata na miejscu |
Opłata rejestracyjna - Członkowie PTN | 450 zł | 500 zł | 550 zł | 700 zł |
Opłata rejestracyjna dla osób do 35 r. ż. będącymi autorami przyjętych do prezentacji prac | 300 zł | 350 zł | 450 zł | 600 zł |
Opłata rejestracyjna - uczestnicy niebędący Członkami PTN | 600 zł | 650 zł | 700 zł | 800 zł |
UWAGA! Podane ceny zawierają podatek VAT (23%)
Opłata rejestracyjna podstawowa obejmuje:
- udział w wykładach, warsztatach i pozostałych aktywnościach naukowych,
- materiały konferencjne,
- identyfikator konferencjny,
- wstęp na teren wystawienniczy,
- przerwy kawowe, obiady, kolacja,
- certyfikat uczestnictwa.
b) Opłaty rejestracyjne dodatkowe
niefinansowane ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE
(o wysokości opłaty decyduje termin wykonania
przelewu, a nie data przyjęcia zgłoszenia na Konferencje)
Rodzaj opłaty | Pierwszy termin 15.12.2019 - 20.06.2020 r. |
Drugi termin 21.06.2020 r. - 16.07.2020 r. |
Trzeci termin 17.07.2020 - 12.08.2020 r. |
opłata na miejscu |
Osoba towarzysząca | 600 zł | 650 zł | 700 zł | 700 zł |
UWAGA! Podane ceny zawierają podatek VAT (23%)
Osoba Towarzysząca może być zarejestrowana jedynie wspólnie z pełnoprawnym
Uczestnikiem Konferencji. Opłata rejestracyjna obejmuje:
- identyfikator Konferencjny,
- udział w przerwach kawowych, obiadach, kolacji.
Organizator przyjmuje wpłaty od zarejestrowanych Uczestników Konferencji w formie:
a) do dnia 12 sierpnia 2020 r. przelew (bankowy, pocztowy) na rachunek bankowy:
Gradatim Grażyna Horowitz
ul. Owocowa 10
62-080 Tarnowo Podgórne
ING Bank Śląski 68 1050 1533 1000 0091 0889 0691
tytuł płatności: imię i nazwisko Uczestnika, nr zgłoszenia.
b) w dniach 10-11 września 2020 r. w formie wpłaty własnej gotówką lub kartą płatniczą na miejscu w Recepcji Konferencji.
Zgodnie z Regulaminem Konferencji faktury VAT będą wysyłane drogą elektroniczną na podany przez Uczestnika adres e-mail. Jeśli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę w wersji papierowej (z podpisem i pieczątką Organizatora) prosimy o zaznaczenie tego w arkuszu rejestracyjnym i wniesienie dodatkowej opłaty w wysokości 7 zł brutto. Faktura VAT zostanie Państwu przesłana na podany adres pocztowy niezwłocznie po uznaniu wpływu na koncie Organizatora.
REGULAMIN UCZESTNICTWA
REGULAMIN UCZESTNICTWA